شعـــــــــر مهـــــــــــدوی

شعـــــــــر مهـــــــــــدوی

دعـا می کنـم باز بـاران بیـاید

بر آوار مـن حس طوفـان بیـاید

دعـا می کنـم مثل هر شب نبـاشم

کسی سمت دل های لـرزان بیـاید

به یک تار مو بسته اوضـاع گردون

که یک جمـعه تکرار قـرآن بیـاید

سـراب از نگاه تشـیع بگیـرد

به شب های خوابی پریـشـان بیـاید

نسیمی پر از عطـرِ کوثـر زِ خیبـر

به چشمـان خامـوشِ کنـعـان بیـاید

غـم ذوالـفقـار از نگاهـش بریـزد

به خون خواهیِ نسـلِ انسـان بیـاید

پـر از بغـضِ چـاه از یـتیمـان  بگویـد

به دل داریِ یاس پنهـان بیـاید

و بـر خالیِ سفـره هایِ دوبـاره

به نـامِ بلنـدایِ او نـان بیـاید

جنـون می وزد بـر مـن ای کاش بـاران

به لـب خشکیِ ایـن بیـابـان بیـاید

کبوتـر، کبوتـرِ جهـان پَـر بگیـرد

غریـب، از غـروب خراسـان بیـاید

دعـا می کنـم مـردِ خورشیـد پیـکر

از آتـشفشـان هایِ ایـــران بیـاید




|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : کوثـــــر...
تاریخ : یک شنبه 5 / 4 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حماسه ظهور در تاریخ : 1396/1/19/6 - - گفته است :
سلام متشکر از اینکه به وب من سر زدید

السلام علیک یا صاحب الزمان ادرکنی

به امید ظهور فرج صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:سلام. خواهش مکنم همچنین ممنونم ازشما که به اینحا هم سر زدید. انشاءالله که آقا هم ظهور کنن...

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1394/4/8/1 - - گفته است :
فصل ها با سرعت در حرکتند تنها فصل ماندگار فصل تنهایی من بدون توست

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1394/4/8/1 - - گفته است :
گفتم نرو من دوستت دارم با نگاه خونسرد گفت خوب منم دوسش دارم

/weblog/file/img/m.jpg
رقیه در تاریخ : 1394/4/5/5 - - گفته است :
سلام کوثر جون وبت حرف ندتره خیییلی خوچله به وبم سر بزن ونظر هم یادت نره خاهرم
امید وارم در این راهی که میروی مفق باشی ودر پناه خدا چون باشی .
طاعات وعباداتمم قبول درگاه حق
پاسخ:ممنونم عزیزم. همچنین برای شما.

/weblog/file/img/m.jpg
پرستو در تاریخ : 1394/4/5/5 - - گفته است :
یک روز می افتد ؛

آن اتفاق خوب را می گویم ...

من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛

هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...

السلام علیک یا صاحب الزمان

*** موضوع وبتون عالیه ، موفق باشین . به من هم سری بزنید ***
پاسخ:ممنونم خیلی هم عالی. چشم.

/weblog/file/img/m.jpg
بهنام در تاریخ : 1394/4/5/5 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: